The sitter



Noah är en college-dropout utan jobb och framtidsplaner som en kväll bestämmer sig för att göra sin älskade mor en tjänst och sitta barnvakt till en av hennes vänners tre barn. Noah planerar en lugn kväll med tre minislavar som lyder hans minsta vink, men kvällen blir inte riktigt som han planerat.


Jag måste erkänna det, jag har en crush på Jonah Hill, det är sant! Detta gör att jag har en tendens att gilla allt han är med i... DOCK är denna filmen ett undantag! Jonah är (som alltid) helt lysande och filmen har en god grund, men jag måste tyvärr säga att den inte går helt hem hos mig. Vissa delar av filmen är väldigt bra men de delar som inte är väldigt bra är istället vääääldigt dåliga, det finns som inget mellanting vilket gör att hela filmen förlorar sin charm lite. Gillar du filmer som Superbad så kan det nog vara så att du kan finna denna film sevärd, men inte mycket mer, tyvärr.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0