The Babymakers




Efter en lång tids prövande och misslyckande att göra sin fru gravid bestämmer sig Tommy för att göra inbrott på en spermabank för att stjäla tillbaka en donation han gjort för många år sedan.


This movie suuuuuuuuuuucked. Plain and simple. Komedi är den klassad som, förstår inte överhuvudtaget vart komiken skulle vart, jag måste missat den totalt. Jag var påväg att stänga av den flera gånger, och jag stänger aldrig av filmer, ALDRIG. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer... Den är värdelös, se den inte. Regin, värdelös, skådespelet, värdelöst, manuset, värdelöst... allstå... ingenting talar för den här filmen. Den var bara supertråkig verkligen. Ni får helt enkelt se detta som en varning. Om ni någonsin blir erbjudna att se den här filmen eller funderar över om ni ska se den eller inte, SÄG NEJ! Om ni inte vill slösa bort er tid när ni egentligen skulle kunnat se någonting som man inte vill hänga sig av... så. Japp.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0