Friends with benefits



Dylan och Jamie bestämer sig för att kunna slippa allt krångel med vad kärlek innebär skapar de vad de själva anser vara det perfekta "förhållandet". De är bästa vänner, som även har sex. Det bästa från två världar enligt dem själva. Men kommer deras överrenskommelse att fungera eller kommer det bara att ställa till med problem?


Jag vill inte erkänna det, men jag gillar den här filmen. Det gör ont i själen men så är det, jag tycker den här filmen var bra. Jag, Sofi, gillar en film med Justin Timberlake i huvudrollen... WTF?! Jag kan dock inte sätta fingret på exakt vad det är jag gillar med filmen, men det gör jag iallafall. Mila Kunis är dock helt underbar som alltid, hennes sätt att skådespela är charmerande och hjärtligt och hon känns geniun, vilket jag älskar och hon är 90% av anledningen varför jag gillar filmen. Men ja, den är inget filmunder så att säga, vilket jag hoppas att ni förstår, men den är sjukt charmig och faktiskt underhållande. Se den!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0