The big year




Två renhjärtade fågelälskare bestämmer sig för att arbeta tillsammans för att på ett eller annat sätt slå den otrevliga och möjligen fuskande rekordhållande mannen som vann förra årets "The Big Year"-tävling.


Jag valde den här filmen för att jag tycker att ensemblen av skådespelare var en väldigt intressant blandning, Steve Martin, Jack Black och Owen Wilson, det är ingen blandning man sett förr och den gjorde mig nyfiken. Jag hade inga direkta förhoppningar eller förväntningar om filmen vilket gjorde att jag blev väldigt glatt överraskad. Dessa komiska under till människor (räknar inte med Owen där dock...) har alla tre extremt olika sorters komik i sina filmer så att blanda dessa tre kunde gått käpprätt åt helvete, men det blev inte riktigt så. Sure det är ingen superfilm som jag kommer se om och om igen men den är söt och underhållande, den håller vad den lovar eller vad man ska säga. Absolut minst sagt sevärd och den funkar för alla åldrar och de flesta sorters humor. Jag gillade den, och har du inte sett den så gör det!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0