Vem är du?

Godkväll (natt?) mina kära läsare som faktiskt orkar er tillbaka hit varje dag fastän min extremt dåliga uppdatering. Men det är så att jag på senare tid sett att jag fått några nya läsare på bloggen och tänkte att jag skulle presentera mig lite. HEJ, jag heter Sofi. Jag är en 22årig nörd (i guess) som älskar mods (body modifications, alltså tatueringar, piercingar etc), studerar heltid (målet är lärare i svenska/engelska för åk 7-9), spelar gärna tv/dator spel samt ser en grotesk mängd film och serier. Jag startade den här bloggen för ett bra tag sedan och har kommit att få en kärleksfull relation till den (nope, not rly), meningen med bloggen från början (och än idag) var att tipsa människor om film, både om de bra som ni borde se (enligt mig) och de värdelösa som ni borde hålla er borta ifrån (eller se just för att de är just så enormt dåliga att de blir bra! komplext det där) (och än en gång, enligt mig, bara min åsikt skrivs i denna blogg, påstår aldrig någonting annat). Men bloggen har väll vuxit lite sedan dess och det finns även tips om serier som jag personligen uppskttar i flikarna högst upp på sidan (perkar uppåt). Det finns även en del inlägg som är lite mer personliga om mig eller bara onödiga arga inlägg då jag retat upp mig på någonting och behöver skriva av mig om detta idiotiska! Ja, det var la det mesta om mig, som är värt för en främling likt dig själv att veta iaf. Lägger även in en bild här under (som är enorm) för att ni ska kunna ha ett ansikte til det ni läser, har hört att det hjälper, men vafan vet jag. Nu vet ni vem jag är, och jag skulle gärna vilja veta vilka ni är och om det är någonting ni gillar/ogillar med bloggen och om det är någonting ni skulle vilja att jag ändrar på eller gör mer av? Tell me in the comments below and i will do my best to obey (nä, men jag ska överväga det grundligt) Kram på er fina som fortfarande hänger med och välkommna ni som är nya!


 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0