Jack and Jill



Jack och Jill är tvillingar men förutom till utseendet har de inte mycket gemensamt. Jack får det hett om öronen då Jill bestämmer sig för att göra sin visit hos honom och hans familj aningen längre än från början planerat.


Det här filmen har jag hört mycket skit om och kände mig tvungen att se den för att se om den var så illa som jag hört att folk tycker att den är! Och jag kan inte säga att jag helt och hållet håller med om allt skit den fått, visst det är ingen bra film det är det verkligen inte men den har sin charm. Det är en mysig feel-good film med allt vad det innebär. Den är superduper förutsägbar men för mig funkar det endå. Detta kan dock bero på att jag var på väldigt bra humör då jag såg den men tja, jag kan inte säga att jag tycker speciellt illa om den. Adam Sandlers filmer höll högre standard förr, absolut, det säger jag inte imot på något sätt om man jämför denna med Big Daddy har denna inte mycket att sätta imot, men som sagt, man får ta den för vad den är, en korkad feel-good film.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0