Chronicle



Historien om tre highschool studenter som efter en underlig upptäckt får superkrafter. Här får man följa dem i deras kamp att skilja mellan gott och ont.


Den här filmen är riktigt bra! Jag var inte helt övertygad om att jag skulle tycka om den här filmen alls faktiskt, trode att det skulle vara en half-assed gjord action fjant film, men ack ack ack så fel jag hade. Jag älskade den här filmen efter 2 minuter och hade människorna som jobbar på bion frågat om jag ville se den en gång till direkt efteråt hade jag inte ens tvekat! Den är välgjord på alla sätt, bra skådespel, bra manus och framförallt SÅ SNYGG. Den här filmen kommer absolut att hamna i min filmhylla i framtiden utan tvekan!!!
1 kommentarer
Postat av: Evelina

Min kille vill absolut se den men jag har vägrat hittills..Kanske ska ge mig då om den är bra :)

2012-06-30 @ 14:35:57
URL: http://blogg.veckorevyn.com/king

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0