And I am back in the game...

... for real this time!

Ja, jag är tillbaka! Som ni märkt så har jag inte bloggat i princip alls sedan jul förra året och det på grund av en miljon anledningar, där ibland skola, flytt m.m. Men ja, nu har jag fått tillbaka sugen efter bloggandet och responsen från er läsare! Jag hoppas att jag har några av er gamla läsare kvar och att ni inte tröttnat helt på mig. Bloggens uppbyggnad kommer nog att ändras lite, det kommer inte bara finnas film och TVserie inlägg längre utan lite andra grejer med då jag som person ändrats en del den senaste tiden känner jag att även bloggen kan behöva en uppgradering!

Men det var la det jag ville säga. Jag hoppas att alla har det bra och att ni finner min blogg lika intressant som ni gjorde förr!

All kärlek - Sofi
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0