Tatuering nr2



Jag gjorde min andra tatuering för ganska länge sedan nu (har hunnit göra en tredje också men den är pytteliten) och tänkte att jag skulle visa någon sorts bild på den för detta, likt film, är någonting jag brinner för enormt mycket. Tatueringar är en passion för mig som mat är för en kock. Men ja, det här är alltså min andra gadd. Min första var ett misstag och jag har ej visat upp den här i bloggen, den ska fixas till så småning om och då kanske det kommer upp en bild på den. Jag älskar den här tatueringen dock. Min fina uggla. Den är så jävla snygg och jag kan fortfarande sådär 6 månader efter sitta och se nya saker jag inte lagt märke till förr. Tatueraren som gjort den är ett geni och vi har en jävla massa planer som ska tas omhand om såfort min ekonomi erbjuder detta!

För er som undrar om jag ska göra fler? FUCK YES! Jag ska först och främst göra mina sleeves (vilket för er som inte är super haj på tatueringar betyder hela armarna, från handled till axel). Efter detta blir det mitt vänstra ben, som ska dedikeras till min andra stora passion, nämligen film! Det ska bli en lååång rad porträtt av olika film/tv-serie karaktärer som ska täcka från foten till högt upp på låret. Det är de jag har panerade hittills, och som jag är säker på vad för motiv jag verkligen vill ha, men vet att jag vill ha någonting på bröstet, över revbenen, på ryggen, andra benet, möjligen någonting på halsen och så händer och fötter ofc.

Och för er som undrar, JO jag planerar att få ett jobb i framtiden och mina tatueringar skulle aldrig stå i vägen för någonting sådant. Jag ska bli lärare om sådär 5,5 år, efter det ska jag kämpa för att bli rektor. Varför skulle mina tatueringar stå ivägen för någonting sådant? Löjligt och trångsynt för någon att ens tänka tanken på att konst likt som vilken konst som helst förutom att den sitter på min kropp skulle hindra mina chanser för att göra vad jag vill med mitt liv.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0