Pojkar vill... killar kan!



En vecka innan "den stora dagen" samlar en brudgum ihop sina fyra absolut bästa vänner för att fira det kommande bröllopet. Veckan blir inte riktigt som männen förväntat sig. Istället för firande kommer de att mötas av stora problem angående vänskap och mognad och hur de ska försöka handskas med vad som finns rakt framför dem.


Pojkar vill... Killar kan! Eller The Groomsmen som den egentligen heter, är en komedi... eller det är vad som står på omslaget iaf. Att den även är klassad som ett drama kan jag dock hålla med om även om det kanske inte är av anledningarna som var tänkt av de som gjorde filmen. Den här filmen är nämligen riktigt jävla tråkig och jag känner mig LURAD på de 10 kronor jag betalade för den! Skådespelet är ingen höjdare förutom från vissa håll (looking at you John Leguizamo) och jag kan inte säga att jag är något fan av storyn heller. Jag förstår inte det attraktiva i filmen och det är ingen film jag någonsin skulle föreslå för någon.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0