LOL



Ett nytt skolår har just börjat och Lolas hjärta är nyligen krossat och hon är helt förstörd. Men efter ett tag börjar hon se på sin bästa kompis Kyle med andra ögon då han erkänner sig ha känslor för henne. Men är det så lätt att gå ifrån bara vänner till någonting mer? Och vad ska vännerna tycka?


VARFÖR GÖR JAG SÅHÄR MOT MIG SJÄLV??? Jag måste ha ett djupt rotat har mot mig själv som tillåter mig själv att titta på sådant här. Och vad förväntar jag mig lixom, borde sagt till mig själv: MILEY CYRUS HAR HUVUDROLLEN SOFI, VAD TROR DU KOMMER HÄNDA!? Men ack nej, såg den, hela med (jag har som princip att jag inte stänger av en film jag sett mer än 20 minuter på, om jag inte är döende) och jag tror på riktigt att jag blev lite lite dummare på kuppen... japp. Jag vet inte ens om jag behöver skriva vad jag tycker om den här filmen, ni har nog redan listat ut det, men jag gör det iaf. DEN SUGER. Det är som ett skämt. Man listar ut efter 3 minuter vad som kommer hända och man har rätt, om allt, har man inte det borde man sluta se på film! Skådespelet är VÄRDELÖST också! Och påtal om skådespel, VAD HAR HÄNT MED DEMI MOORE!?!?! Är det bara jag eller brukade hon inte vara bra förr? BLÄÄÄÄÄÄ säger jag bara. Men som sagt, har bara mig själv att skylla.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0