65 kilo - bild



Människor ville se bilder för att styrka hur mycket 65 tappade kilon ser ut, någon typ av före och efter bilder kan jag nog inte så lätt fixa då jag extremt sällan lät mig fotas när jag var som störst. Men därimot hittade jag ett par byxor som är storleken mindre än den största storleken jag haft och kom på att jag kunde ta de här bilerna för att skapa er någon uppfattning.

Som sagt så är det inte någon enorm skillnad (även om den är väldigt stor, vilket jag inser men inte ser) men jag är på god väg. Jag tog dessa bilder när jag gått ner 65 och just nu ligger jag på 71 tappade kilon. Så jag är på väldigt god väg att nå ett av mina mål för min viktminskning!

Men ja, ni bad om bilderoch här är en! ♥
1 kommentarer
Postat av: Ullis

wow, stort grattis och all styrka till dig!!

2012-07-30 @ 08:43:48
URL: http://www.spela-videopoker.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0