Time for a Quickie #19

Dagens tips:


Reality serie där man följer sex stycken homosexuella kvinnors liv i LA i USA. Man får en närmre inblick i hur det faktiskt är att leva som homosexuell kvinna i dagens samhälle.


The real L word är lite av en av mina nya favoriter. Så långt som reality serier sträcker sig så är det här en klar hit. Det finns en hel säsong ute och den andra sänds just nu, där dom är uppe i avsnitt 9. Jag har sett första säsongen och jag är totalt förälskad i dessa kvinnor, förutom en (vilket man förstår om man sett serien). Det är intressant att se hur människor blir behandlade idag, 2011, enbart pga deras sexuella läggning, intressant och lite läskigt, men det är även också intressant att se hur dessa människor behandlar varandra och hur de ser på saker så som bilda familj eller liknande. Eftersom jag själv är bisexuell så tycker jag nog extra mycket om den här serien, men vad människor än har för läggning så tror jag att denne kan uppskatta den här serien för vad den är, underhållande.
1 kommentarer
Postat av: Rina

Vad händer med bloggen!?!?1? Har du lagt ner den?????

2011-09-25 @ 10:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0