Time for a Quickie #18

Dagens Tips:


En inte alls populär 15årig tjej i highschool får en dag väldigt mycket - och väldigt oönskad - uppmärksamhet av hela skolan när alla misstar hennes helt vanliga snubbel-olycka för ett självmordsförsök.


Awkward är en komedi serie som visas på MTV. Jag ÄLSKAR den här serien! Den är rolig och där finns en viss mängd igenkännelse komedi som jag tror alla människor tycker är rolig. Skådespelaren i huvudrollen Ashley Rickards är så JÄVLA bra i rollen som olycksförföljda Jenna. En underbar serie som ALLA borde se! Sure, den är omogen och inte ett uns djup någonstans men det är en av sakerna som gör att jag älskar den! Det finns än så länge bara en säsong, som började visas i Sverige i söndags på MTV, men jag hoppas att det kommer att komma många många fler.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0