Kommentarsvar


Kära Rina, tack för kommentaren. Den här bloggen är very mucho inte nerlagd och kommer (vad jag vet nu) inte heller att bli det. Jag har ingen bra ursäkt till varför jag inte har postat någonting på väldigt länge, jag har varit ledig, haft ledigt från skolan och bara tagit det lugnt och då har jag helt enkelt inte känt för att blogga, men nu är jag back in the game! Jag säger inte att jag lovar att jag kommer posta flera inlägg om dagen varje dag, för då försvinner det roliga i att blogga, men jag ska göra så gott jag kan! Jag hoppas att det var svar nog Rina, det kommer ett inlägg senare idag om en film jag såg igårkväll. Än en gång, tack för kommentaren! ♥
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0