Jurassic Park The lost world


En grupp forskare skickas till Jurassic Park's plats B för att studera djuren på nära håll, men samtidigt skickas en annan grupp dit med en inte allt så fredlig agenda.


Jurassic Park filmerna har alltid varit favoriter för mig, det är filmer jag vuxit upp med så de har en speciell plats i mitt hjärta så det är svårt för mig att skriva någonting negativt. Men även om det inte hade vart så så finns det inte super mycket illa att säga iaf, sure filmen är inte direkt snygg, NU, men det var den ju när den kom ut -97, skådespelet är inte på topp alla gånger men det gör lixom ingenting, dinosauriernas coolhetsfaktor väger upp för det mesta! Vad jag dock inte mindes från när jag var liten är att både Vince Vaughn och finafina Peter Stormare är med i The lost world, glad överraskning! Men om du inte har sett den här filmen så tycker jag absolut att du ska göra det, sure, den är inte storslaget awesome men det är en underhållande film!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0