Captain America First Avenger


Efter att ha blivit nekad till att vara med i armén 5 gånger bestämer sig Steve Rodgers att anmäla sig som frivillig på i ett top hemlig forsknings projekt som förvandlar honom till Camptain America - en superhjälte som kämpar för att rädda Amerikas ideal.


Såg Captain America First Avenger på bio här om dagen, i 3D ofc... *bröl* Jag hade huffsat låga förväntningar om denna film, trode att den skulle vara spindelmannen-dålig men ack så måste jag erkänna mig själv motbevisad. Den här filmen är faktiskt helt okej, absolut värd pengarna men som alltid hade jag klarat mig utan 3D. Dom har bundit ihop storyn fint från tidningarna och tja, en bra film helt enkelt. Jag hade mitt första cry-moment på bio någonsin, vilket var lagom pinsamt men säger en del om filmen, jag gillart!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0