The adventures of Tintin


Tintin och Kapten Haddock beger sig ut på äventyr för att hitta skatten som ska finnas på ett sjunket skepp som tillhörde Kapten Haddocks förfäder. Men det är någon annan som är ett par steg före dem.


Mina bästa pojkvänner övertygade mig om att vi skulle gå och se denna film på bio här om dagen, med 3D... ofc. För er som läst här ett tag vet vad jag tycker om 3D... Men ja, mot min vilja (kind of) gick ja och såg denna film, jag ville absolut se den men hade inte lust att betala 120 kr för att se den (biopriserna are CRAZY PPL!). Men jag måste säga att jag faktiskt gillade den. Jag har aldrig läst Tintin under min barndom så jag har ingen sentimental connection till den, men jag gillade den. Absolut värd att se! Väldigt fint gjord och övergångarna vart galet coola from time to time, imponerande faktiskt. Tja, ni borde se den helt enkelt.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0