The sims 3 Generations

Nörd Varning!

Idag fick jag nått av de vackraste man kan få i SMS-väg! "Ditt paket från CDON är inlämnat till posten och påväg hem till dig"!!!!! YEIJ! Vad kan då finnas i detta underbara underbara paket (för paket från CDON är underbara vad dom än innehåller!) kan man undra... lr kanske inte med tanke på titeln på inlägget... men tänker säga det endå, nämligen The Sims 3 Generations!!!! Jag måste nörda ut lite här, AAaaaAHH! SÅåå AWESOME! Även om det inte är det roligaste i expansions-väg (vill ha djur!) så är det endå en expansion!

Åh, det kommer bli löjligt skoj att spela! Jag har dock idag börjat plugga igen efter min sjukskrivning efter operationen. Men jag får plugga morgondagens plugg på förmiddagen innan posten hinner komma! Sen blir det spela heeeela kvällen!! ÄLSKAR´T! ♥ 

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0