The crazies



Jag såg för ett par dagar sedan detta åbäke till film. Det står på omslaget, och jag citerar "Vansinnigt skrämmande" och "Kommer att skrämma skiten ur dig". Med recensioner som dessa tänker jag att någonstans kommer ju den här filmen vara iaf hyffsad, är den inte bra så kommer den ju iaf att ha coola effekter eller någonting liknande för så jävla fel kan ju inte två olika recensenter ha... men ack, ACK ACK ACK va fel jag hade. Filmen var, hyffsat långtråkig, hade en seg story som känns gjooooooord och mediokert (och då är jag jävligt snäll) skådespel! Det var en skitfilm helt enkelt! Jag hade dock höga förväntningar så pga det vart den ännu sämmre, men njäe, jag vet inte ens om jag skulle rekomendera den faktiskt. Kanske om du är en person som gillar film men inte gillar att bli rädd, då kanske du gillar den här filmen. Men det är knappt. Nja, har du itne jävligt tråkigt så tycker jag inte att du ska se den här filmen helt enkelt... och då menar jag jääääävligt tråkigt.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0