Splice



Splice är ett/en Drama/Thriller som jag gillar skarpt. Den är vacker och egen. Jag vet inte om jag sett någon liknande film innan faktiskt. Den är gjord av den underbara mannen Vincenzo Natali som även gjort den fenomenalt bra filmen "Cube" (en av mina absoluta favoriter). Eftersom jag visste att det vart just han som gjort den här filmen hade jag väldigt höga förväntningar på den och jag måste säga att jag inte är speciellt besviken. Jag trode att det skulle vara med "splatter" men annars var den riktigt bra. Genomtänkt och vacker. Jag gillar när filmer lämnar publiken med frågor vilken Vincenzo Natali's filmer alltid gör. Bra film kort och gott, se den!
1 kommentarer
Postat av: Andie

Jag har sett filmen idag och jag håller med dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0