Pirates of the caribbean On stranger tides


Jag vart på bio igår med trevligt sällskap och såg denna film, Pirates of the caribbean On stranger tides. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den, den vart inte super bra och inte heller dålig. Den vart .. okej. Johnny Depp vart OFC helt jävla awesome men det är han ju i allt han gör, så det vart la ingen chock där direkt. Tja, gillade man de andra tre filmerna så tycker jag absolut att man ska se den fjärde, den var sevärd, absolut och den är välgjord, så se den, do it.

Nu tänker jag inte skriva mer om filmen faktiskit utan bli lite arg över någonting som stör mig! 3D GLASÖGONEN!!!!!!!!!! VAD ÄR DET BIG FUCKING DEAL MED 3D!?!?! I en film som denna vart det fruuuuuuuuuktansvärt onödigt med 3D, det märktes knappt! Jag betalade 130 jävla spänn för att sitta med för tunga glasögon som man får hålla upp under hela filmen och som dessutom gör filmen för mörk så man missar hälften av allt som händer!!!!!! Hur svårt kan det vara att göra ett par glasögon som är lätta, bekväma och ljusa i "glasen" om man nu tvunget ska ha denna förbannade 3D på alla jävla filmer?! Är så jävla trött på det, det förstör halva nöjet med att gå på bio ffs. USCH!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0