Hugh Hefner Playboy, Activist and Rebel


Tredje filmen för dagen blev en dokumentär. Hugh Hefner Playboy, Activist and Rebel. Okej, alla människor har en åsikt om denne man, Hugh Hefner, och varesig den är bra eller dålig så borde du se den här dokumentären. Nu är jag en sucker för dokumentärer i allmänhet och tycker att alla borde se alla i princip, men den här är i ett slag för sig själv. Den är otroligt välgjord och intressant! Jag tycker att den är skitbra helt enkelt! Jag har alltid gillat "Hef", jag håller inte med om eller gillar allt han gör/gjort, absolut inte, men jag kan inte sticka under stol med att han är en fantastiskt intelligent man som jag ser upp till. Han har gjort mycket dumt, sure, men han har även fått mycket skit han inte förtjänar vilket jag tycker den här dokumentären visar. Ja, som sagt, gillar eller hatar du Hef, spelar ingen roll, se den!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0