Efterlysning

Jag har fått lite kommentarer om att ni vill se en bild på mig, jag har lagt upp bilder på mig själv innan och har en i texten här till höger om inläggen, men okej, jag lägger upp en till. visserligen är det en gammal bild från midsommar 2010, men det är iaf en bild på mig.


Så, där är jag, Sofi. Varsågoda. Ni har även frågat om det finns "före-efter" bilder från innan operationen och nu på mig, och ja det gör det. Men som ni kanske föstår så tar det emot att lägga upp dom bilderna. Det tar till och med emot att ens titta på dom för mig. För att jag är så rädd att det inte ska vara någon skillnad... Men någon dag innom en snar framtid så ska det komma upp bilder på "förändringen". Kram på er kära ni!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0