Älska mig


Jag fick idag nys om filmen Älska mig och vart tvungen att titta på den. Det är en film som jag tycker borde vara obligatorisk att se i skolan. Det är någonting som alltid är ett viktigt ämne som ständigt är pågående i skolor, ja ni förstår säkerligen att filmen handlar om mobbing och konsekvenserna av det. Jag kan inte säga att det är den mest nytänkande filmen jag sett och man kunde ganska snabbt räka ut vad som skulle hända, men jag gillade den iaf. Jag älskade sättet den är filmad på och är ganska imponerad av prestationerna från större delen av skådespelarna. En viktig film som är helt klart sevärd!

Filmen går att se på YouTube och är upplagd i 6 delar.


Del 1:



Del 2, 3, 4, 5 & 6

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0