Time for a Quickie #8

Dagens Tips:



Off the map, handlar om en handfull läkare som har en praktik i South America mitt i djungeln. Genom seriens gång får man följa dessa läkare och deras patienter när de möter de mest annorlunda och konstiga sjukdomar du någonsin hört talas om.

Off the map är en drama serie som idag finns i en säsong med 11 delar (säsongen är inte över dock, så det kommer fler). Jag gillar den här serien skrapt! Jag trode inte att jag skulle göra det då jag trode att den skulle vara exakt likadan som Grey´s Anatomy, och vi behöver fan itne en till serie som den, men det jag kan säga är att ja, den är som Grey´s Anatomy - fast bra!

Sidenote: Heta läkare i en het djungel... just saying...
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0