The social network

Idag har jag haft en hyffsat dålig dag, jag har vart anti-social och större delen av dagen rent förbannad, varför - vet ej, vad gjorde jag åt det - tittade på film/serier hela dagen! Jag började med att se den omtalade filmen The social Network.


Det här är en bra film, absolut, riktigt bra. Men jag kan inte säga att det blev någon favorit. Jag tycker den är helt fantastiskt filmad, bra skådespeleri och ett bra manus men endå faller den platt på något sätt. Det är nästan så att jag skulle vilja se den igen för att den ska komma till sin rätt, vilket jag inte gillar och det drar ner "betyget" en aning. Men som sagt, en riktigt bra film och jag skulle absolut rekomendera den, om inte annat så för den simpla anledning att Jesse Eisenberg och Andrew Garfield båda är helt jävla AWESOME i den!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0