Vår får själen att le!

DET ÄR VÅR I MIN BY GOTT FOLK!!!!!!!!! Fyfan va skönt! Igår vart det en riktig vår-dag och jag var ute med hunden och gick i två timmar i sträck i den underbara och värmande solen! Åh, det är så jävla skönt med vår! Allting känns ungefär en miljon gånger lättare bara det kommer lite sol! lövly. Hoppas bara det håller i sig nu!

Idag har jag vårstädning, jag får alltid ett städ-ryck när det börjar bli vår. Det ser ut som ett jäkla bombnedslag i min lilla bostad, men snart blir det rent och fint!

Ikväll ska jag se film ihop med mina bästaste kompisar. F&L kallar vi dom, min små älskade pojkar. Vi firar femton år som bästisar iår!! Det ni! Men innan pojkarna kommer hit så ska jag städa klart och sen spela The sims ett antal timmar! Underbara sims. Jag har skapat mig en stad som är helt galet rolig att spela i, smått beroende framkallande det där spelet...

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0