En doft av vår

Idag vart våren tillbaka till min underbara by! Jag har spenderat dagen med att pyssla, en av mina absolut favoritsysselsättningar. För tillfället har jag börjat göra smycken av alla dess slag, fina som attan faktiskt. Någon som vill se eller kanske till och med beställa ett så hojta till ([email protected]), gratis är det än så länge för jag tycker det är skoj att göra dom bara. haha. Just nu sitter jag och funderar på om man ska dra fram sitt lilla stafli och färger och en canvas duk och greja lite... eller fortsätta att göra lite armband till familj och vänner... det blir nog armband och en bra film i bakgrunden! Det låter awesome!

Min "diet" går bra, det är inte alls lika jobbigt längre. Jag stog dock och drägglade över barnmaten på ICA här om dagen.. vilket kanske inte är ett heeelt normalt beteende, men vem fan har sagt att man måste vara normal jämt!? Jag går med hunden dubbla rundor dagligen så jag ska komma så nära målvikten som möjligt inför operationen men jag tror inte att jag kommer gå ner alla dom 22 kilon dom vill att jag ska gå ner, det är 7 kilo på 10 dagar, det tror jag inte att någon skulle kunna klara av. Men vi får se, jag ska kämpa röven av mig för att komma så nära som möjligt iaf!! Mer kan jag ju inte göra.

Ha en bra helg alla underbara!♥
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0