Dagen före dopparedagen... ungefär

Idag är det den 29e mars.. alltså DAGEN FÖRE MIN OPERATION! Jag är så sjukt peppad så det finns inte ord för det! ÅÅHHHH! Jag är inte speciellt nervös (än) men det kommer la framåt kvällen/morgonen! Idag/kväll ska jag bara lugna ner mig, duscha med nån bakteriedödande svamp, som jag även ska duscha med imårrn bitti och så kl 7 ska jag vara i mitt rum på kirugi-avdelningen och kl 0930 ska jag ner till op!!! JAG ÄR SÅ LYCKLIG!!!! Det kommer bli av, det kommer faktiskt bli av!

Jag kommer nog uppdatera lite med hjälp av MMS under morgondagen, vad som händer och hur det går/gått och sådära!

Well, det var den uppdateringen jag tänkte komma med nu faktiskt, men jag återkommer säkerligen framåt kvällen, och om inte så imårrn! KRAAAAMPÅER!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0