Tucker and Dale VS Evil


Om man bara tittar på den här filmens framsida/poster så kan man tro att det är som vilken college skräckfilm som helst. Ett gäng ungdomar åker ut i skogen där det råkar finnas en galen mördare så försvinner ungdomarna en efter en men den söta oskuldsfulla blondinen och den missförstådde badguyen överlever och lyckas fly. Som sagt, som alla andra collegeskräckfilmer (som jag älskar). MEN så är det inte riktigt i detta fallet, sure grundhistorien är den samma men den här filmen har en twist som iaf jag aaaaldrig har sett förr och som gjorde den här filmen till en av de bästa på länge! En film som ABSOLUT kommer hamna i min filmhylla och som jag tycker att ALLA ska se, för det spelar ingen roll vilken sorts filmer du gillar så tror jag att du kommer uppskatta det här filmen!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0