Time for a Quickie #9

Dagens tips:


Teen Wolf handlar om en helt "vanlig" tonårspojk som en dag blir biten av vad han tror är en varg. Dagarna efter bettet börjar han vara med om och kunna konstiga saker. Han börjar förvandlas till en varulv.


Okej, missförstå mig rätt nu, TACK GODE GUD för att vampyr-eran är slut, verkligen, men damn, "Teen Wolf"... rly? När jag såg att den här serien kommit ut så vart jag lixom tvungen att se de två avsnitt som fanns tillgängliga att se och tyvärr måste jag meddela att jag är fast. Det är ingen speciellt bra serie at all men den har en speciell charm. Tyler Posey (huvudrollen) är en bra skådis faktiskt och likaså killen som spelar hans bästa kompis, Dylan O'Brien, och att båda är så söta att man vill slå dom gör ju inte saken bättre. Det är lite humor och lite romans etc, allt som behövs för en tonårsserie helt enkelt.


Sidenote: Jag tycker förövrigt att det är humor som FAN att varulven ser lika dålig ut som den gjorde 1985 när riktiga Teen Wolf (med Michael J. Fox) gjordes!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0