The sims 3 Generations

IT´S AWESOME!

Jag älskart! Det är så jäkla mycket nya roliga saker att göra, jag spelade heeeela kvällen igår och jag har inte ens upptäckt hälften av allt nytt än! Och det är en massa nya förbättringar på gamla saker som jag längtat efter. Man kan ha svensexa/möhippa vilket är väldigt roligt. Det finns en miljon små nya saker som jag redan är helt förälskad i! Men jag tänker inte sitta här och skriva upp alla roliga nya saker som finns och förstöra för er. Så har du inte köpt det här spelet än så GÖR DET! I LOVE IT!
1 kommentarer
Postat av: Clara

Det är jätte kul! Är helt galen i sims, har nästan alla :P

2012-06-30 @ 12:26:04
URL: http://claraasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0