Ryan Dunn

Två gånger i mitt liv har en kändis död påverkat mig på ett sätt där jag faktiskt blivit ledsen så som man blir när man känner personen i fråga. Första gången var när Heath Ledger dog, jag har vart "kär" i honom sedan jag var liten men förväntade mig inte att jag skulle känna som jag gjorde när han gick bort. Jag kände ju inte inte karln och därför tänker man att man inte ska bli speciellt påverkad. Men det funkar inte så, eller gjorde inte det för mig iaf.


Och idag vart andra gången då jag blev genuint ledsen av en kändis död. Ryan Dunn (mannen på bilden). Jag har redan skrivit om detta i inlägget under men jag kände att jag ville "hedra" honom i ett mer ordentligt inlägg.
Ni som läst min blogg innan vet att jag är ett ganska (läs väldigt) stort fan av Jackass som Ryan Dunn var en av grundarna av. Jag har tittat på dessa killar sedan jag vart hyffsat liten och hur fånigt det än låter så vart dom en stor del av min uppväxt. Dom har alltid vart  mina idoler på ett sätt. Och idag gick en av dom bort, en av mina idoler, det gör ont i mitt hjärta, han var bara 34 år gammal vilket gör det hela en miljon gånger värre. Det är hemskt och jag är ledsen, riktigt ledsen och om jag ska vara ärlig, ganska förbannad med.

RIP du vackra, otroligt underhållande man!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0