Mattehuvudvärk

Så, vad gör Sofi ikväll kanske ni undrar (nej det gör ni inte, men endå), festar hon? hänger hon med sina vänner eller är hon kanske på någon studentskiva (är studenttider i bynn) till en vän? Nejnejnejnej!

Jag PLUGGAR... och har gjort det heeeeeela dagen! Eller hela veckan kan man väll säga. En vän tog studenten idag så gick på hennes studentskiva, kunde stanna en timme sen vart jag tvungen att gå hem och PLUGGA...

Hej jag heter Sofi, och jag är tråkig...

Fyfan, det gör ju inte det hela bättre att jag pluggar matte för tillfället heller. Det är inte för att jag har speciellt svårt för det för det har jag faktiskt inte men det är så jääääääävla tråkigt att en liten del innom mig DÖR varje gång jag öppnar boken! Usch.

Tja, det finns ingen riktig mening med det här inlägget mer än en ursäkt för mig att få gnälla lite... Och kanske en förklaring på en tråkig blogg de senaste dagarna. Men nu ska jag faktiskt skita i pluggandet för dagen och sätta mig och titta på film istället. GODKVÄLL alla fina, hoppas ni har en riktigt fin jävla kväll!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0