Kommentarsvar


Svar: Kära RobinHood, Tyvärr så måste jag säga att jag aldrig vart någonting för Herr Nutleys filmer (eller hans kära fru Helena Bergström för den delen). Jag är inte så mycket för svenska/svensktgjorda filmer i allmänhet och hans är inga filmer jag fastnat för. Enda undantaget är just Änglagård filmerna för att min mor gillade dom och kollade ofta på dom när jag var mindre och på så sätt är dom en del av min barndom. Annars är det som sagt inga filmer för mig.



(Kommentarsvar är btw en ny kategori jag tänkte köra med ibland, för jag får ganska många filmfrågor då och då men är värdelös på att både godkänna kommentarer och svara på dom, så jag tänkte att jag gör det såhär, blir lite roligare då! Så har du några frågor ställ dom gärna! Om vad som helst!)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0