Kommentarsvar


Tack så mycket Kent. Kul att du gillar den!
Jag tycker att det här är en hyffsat svår fråga, jag har ganska svårt att välja en genre som "bäst" då jag när jag är på olika humör gillar olika genrer. Men om jag skulle välja EN, om jag var tvungen, under pistolhot så skulle det hands down bli skräck. Jag har sedan jag vart liten och såg min första Terror on Elm street film haft en enorm kärlek till skräck (ja film är kärlek!). Helst en gamal 70/80-tals B-film med sjutusen ton fejkblod och mycket skrikandes blondiner!
1 kommentarer
Postat av: Anonym

Om din favoritgenre är skräck vågar man då fråga vilken skräckfilm som är favoriten? Eller om du kanske skulle kunna göra något slags inlägg om lite bra skräck, några tips likksom?

2011-06-15 @ 00:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0