Just go with it


Just go with it är en romantisk komedi. Adam Sandler spelar en man som använder sig av en vigselring när han raggar tjejer, det ena leder till det andra och en dag träffar han en kvinna som inte vill träffa honom föräns hon får träffa hans fru och hon säger att det är okej. Så nu måste han hitta någon som kan spela hans fru, och vem bättre än hans bästa vän/assistent (Jennifer Aniston). Men saker och ting går inte riktigt som dom tänkt sig... 

En film fylld av dumma beslut, skrattretande tabbar och kärlek. Jag gillade den här filmen lite lagom , den utfyllde sitt syfte, den var söt och underhållande men även löjligt förutsägbar och stereotypisk. 2½ av 5 skulle jag säga. Jag rekomenderar den till dig som gillar romantiskt dravell och snubbel humor! (Likt alla Adam Sandlers filmer nu för tiden, vad har hänt med dig dude!?)
1 kommentarer
Postat av: Kent Jansson

Bra blogg till att börja med!



Sen har jag en frågga.



Villken är din bästa shanger, i filmvärlden?

2011-06-14 @ 09:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0