It´s kind of a funny story


En ung kille (Craig) på 16 år har för mycket stress i sitt liv och lägger in sig själv på en psyk avdelning på ett sjukhus då han tror att han kommer ta livet av sig. Väl inne på avdelningen förstår han ganska fort att han har hamnat fel och inte alls behöver vara här. Men "besöket" på avdelningen får större betydelse för honom och hans liv än vad han någonsin kunnat tänka sig.

It´s kind of a funny story är en/ett komedi/drama. Jag gillade den här filmen starkt! Skådespeleriet var totalt awesome, huvudrollen Keir Gilchrist gör en fantastisk insats och likaså gör en av mina ABSOLUTA favorit komiker för tillfället - Zach Galifianakis (kunde inte motstå bilden, sry)!! Jag älskar honom, han är en löjligt bra skådis och en sjukt rolig sådan till råga på allt. Även Emma Roberts (Julia Roberts brorsdotter) gjorde bra ifrån sig i denna filmen. Brabrabra skådespel från alla hörn kan vi säga! Ja, som sagt, en BRA film som jag tycker att du borde se!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0