Hall Pass


Den här filmen handlar om två gifta par där kvinnorna har fått nog av männens ständiga tjat om sex och andra kvinnor och ger därför sina män någonting dom kallar ett "Hall Pass" där dom under en veckas tid kan se sig själva som singlar och få göra vad dom vill med vem dom vill.


VILKEN DOM JÄVLA FILM! Det är nästan så illa att jag ångrar att jag såg den... vilket händer mig VÄLDIGT sällan, sist var när jag såg "The Breakup" med Jennifer Aniston och Vince Vaughn (det var en sorgens dag). För vi vet ju alla att när man låter sin man knulla fritt med vem han vill under en vecka så fixas alla problem i ett förhållande!? OCH vi vet ju även alla att ALLA män vill ligga med ALLT som rör sig... OCH att det inte finns NÅGONTING viktigare i livet än just sex... eller? Men seriöst. Människor som gör filmer som denna kan inte må riktigt bra, NI ÄR VUXNA, kom igen. Den är klychig, sexsistisk och pinsam på ALLA sätt. USCH säger jag bara. USCH! ... fast sen är det kanske så att jag får skylla mig själv när jag frivilligt tittar på en film med Owen Wilson...
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0