Big Brother final 2011

Ja jag hade ju fetfel om vem som skulle vinna BB igår. Jag hoppades långt in i själen att aftonbladets omröstning inte skulle stämma för då skulle det bli en ganska tråkig final och tyvärr så vart det ju exakt så. Lite tråkigt. Men det gör mig absolut ingenting att Herr Danielsson vann. En värdig vinnare som VILLE vinna mest av de alla tre. Så good for him!

Annars vart det en ganska seg och antiklimatisk final. Det kunde blivit så epic, som alla andra BB finalerna men icke. Dom visade lite klipp från säsongen (way för få om du frågar mig) och så sa dom vem som vann och så vart det lixom slut... tråkigt. Menmen. Får la hoppas att dom gör det bättre nästa säsong!



Grattis herr Simon Danielsson!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0