Big Brother 2011 Final

Idag är det final i Big Brohter 2011, säsong 7 och jag tänkte att jag skulle göra ett litet inlägg om vad jag tror kommer hända ikväll. Jag ska börja med att när jag satt och kollade på avsnitt 1 i Januari(?) när alla personer gått in i huset vände jag mig till min syster och sa att Simon, Martin och Peter skulle sitta i finalen. Faaan va rätt jag hade! lol Jag borde börja tippa.




Här är dom, killarna hela dagen. Jag tycker först och främst att det är heeelt rätt människor som sitter i finalen. Dom har vart konstant bra människor samt roliga genom hela säsongen. Det skulle inte göra mig någonting what so ever vem som än vinner ikväll. Men här är min gissning:


Simon Danielsson. Jag tror att denne lugna mysiga norrläning har en ganska stor chans på vinstpengarna iår. Han är, har jag hört, favorittippad av väldigt många, han har även vart en genomsnäll, rolig och ärlig "spelare" genom hela tävlingen, trots detta är det inte personen jag skulle sätta mina pengar på faktiskt.










Peter Orrmyr. Även om jag väldigt gärna skulle vilja det så tror jag inte att denne FANTASTISKT sexiga man kommer vinna pengarna iår heller. Jag tror att han kommer komma in på en stadig tredjeplats. Jag tycker dock att han är en väldigt värdig vinnare om det nu skulle vara så att han faktiskt vinner. Människa med mer awesome humor får man fan leta efter.






 Martin Granetoft. Här är den person jag tror kommer vinna Big Brother 2011. Han är nr1 VÄLDIGT söt = han har alla 15ochneråt-åriga tjejers röst, sen verkar han otroligt snäll och har likt dom andra två vart konstant underhållande genom alla avsnitt. Om jag skulle satsa pengar på denna final så skulle mina kronor hamna på Martin Granetoft.





0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0