Wolf Creek


Tre strandsatta backpackers vars bil inte fungerar befinner sig mitt ute i ingenstans i Australien när en äldre man kommer förbi och erbjuder dem att laga deras bil, för att sedan ta dem till fånga och tortera dem.


En helt okej skräckfilm det här. Den var lite lagom läskig och tja, helt okej. Jag vill inte säga att den var direkt speciell och man kunde i princip räkna ut med röven vad som skulle hända men jag gillade den faktiskt. Baserad på en sann historia... hur mycket av det som är sant vet jag dock ej men det är alltid roligt med filmer som är det tycker jag. En film som absolut var värd de 10 kr jag betalade för den.
1 kommentarer
Postat av: emelieeriksson

fin blogg:D

2011-07-28 @ 19:09:11
URL: http://erikssonochbystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0