Time for a Quickie #13

Dagens Tips:


Fyra vänner kommer närmre varandra än någonsin när dom tillsammans kämpar mot en anonym fiende som försöker få ut deras hemskaste och mörkaste hemligheter samtidigt som dom försöker ta reda på vem som mördade deras bästa vän.

Pretty Little Liars, Kriminal drama serie. En helt okej serie. Jag tycker inte att det är den bästa jag sett men den fick mig att fasta efter redan ett avsnitt, så någonting rätt gör dom ju. Finns en hel säsong ute och nr 2 håller på att sändas i USA. Säsong 1 har 22 avsnitt, vilket uppskattas av mig för jag älskar långa serier! Men det är en riktigt spännande serie med mord, lögner och vackra människor, vad mer kan man begära?

 

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0