Time for a Quickie #12

Dagens tips:


Weeds handlar om en ung mor till två söner, hennes make har nyligen gått bort och lämnat henne och pojkarna i ett stort fint hus utan några som helst pengar. I ett desperat försök att försörja sin familj börjar mamman, Nancy, ihop med en kvinna från en mindre "dyr" del av staden, att sälja knark.


Weeds var en av mina absoluta favorit serier förr. Den perfekta blandningen av komedi och drama som man bara kan förälska sig i. Det finns 6 hela säsonger och säsong 7 började visas i USA 27e juni. Som sagt en av mina favoriter förr, dock har jag haft en paus och inte sett de senaste 1½ säsongerna då serien enligt mig blev lite för galen, men jag ska försöka ta igen det innom kort! En underbar serie, speciellt de första 4 säsongerna är totalt fantastiska!
1 kommentarer
Postat av: Martin

Weeds är bra, har alla säsonger i datorn :-)

2012-03-20 @ 14:45:01
URL: http://martin-81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0