Time for a Quickie #11

Dagens tips:



Rookie Blue handlar om ett gäng ny utbildade poliser och man får följa dom i deras vardag som "rookies".


Drama serie som är riktigt bra! När jag skulle se första avsnitten så trode jag att det skulle vara en "been there, done that" känsla över serien men det var det konstigt nog inte. Även om man tänker att polisserier är lite gjort efter alla sjutusen olika CSI det finns så känns den här serien som en frisk fläkt. Den är lite mildare än många polisserier, och det gillar jag. Spännande och lite småskojig på sina ställen och man lär verkligen känna personerna det handlar om. Det finns 1 hel säsong och nr 2 visas nu i USA och om jag inte missminner mig är dom på avsnitt 4. I sverige går serien på kanal 11.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0