Time for a Quickie #10

Dagens Tips:


Veronica Mars handlar om en ung tjej i High School som har en far som är föredetta sheriff och nu privat deckare. Hennes bästavän blir en dag mördad och polisen har hamnat i en återvändsgränd och har i princip lagt ner fallet, men det har inte Veronica. Hon har bestämt sig för att finna sanningen om sin vän!

Jag har just börjat titta på den här Drama/Kriminal serien. Jag har sett ett par avsnitt lite då och då förr men jag har aldrig riktigt fastnat i den, plus att den gick på SVT som jag ALDRIG tittar på så jag glömde det typ vartannat avsnitt och ser man inte alla avsnitt av en serie behöver man inte se den alls... som jag brukar säga... (inte direkt men jag tycker så). Men nu har jag som sagt börjat titta på serien, och jag gillar den! Den är ganska förutsägbar men jag gillar den endå. Den är lagom på något vis. Det är en bra serie att bara sitta och slötitta på! Hyfsat skådespel, inte det bästa jag sett, men inte heller det sämsta... vilket säger en del. Se den! Det finns 3 säsonger och kommer (till min vetskap) inte att komma fler.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0