Super


Efter att hans fru fastnat i klorna på en knarklangare transformeras den här vanliga killen till Crimson Bolt, en superhjälte med de bästa av avsikter men det går inte riktigt som han planerat.


This is a weird ass movie!!! När jag såg reklamen för den här så har jag fått för mig att den skulle vara en komedi i The Rocker anda. Istället är det en tragikomisk film som är helt jävla awesome. Den är weird filmad och helt underbar. Rainn Wilson så tänker jag fånig komedi och ingenting annat, men damn dude du är bra i den här filmen! Och Ellen Page, an honor to watch you, as allways! (tänker låtsas att dom kommer läsa det här) Tycker absolut att du ska se den, mycket bra film.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0