Something Borrowed


Vänskap sätts på prov och hemligheter kommer till ytan när Rachel faller för Dex, hennes bästa väns fästman.



Something Borrowed var faktiskt en film jag starkt rekomenderar! Den är rolig, smart och mysig. Jag trode att det skulle vara den klassiska girlpower filmen, men slutet förvånade mig faktiskt lite. Skönt med lite förändring i filmvärlden! Som sagt jag gillade den och jag tycker absolut att du ska se den, om inte annat så för Ginnifer Goodwins (denna OTROLIGT vackra kvinna som är alldeles för underskattad) underbara skådespel eller John Krasinskis underbara humor! Oh, förresten... hur JÄVLA VÄRDELÖS är inte Kate Hudson som skådespelare? Seriöst... Usch.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0