Scream 4



10 år har gått, men nu är mördaren tillbaka.


Scream 4. Jag gillar de första 3 scream filmerna a great deal, inte för att dom är sjukt bra utan just för att de är så dåliga dom de är och dels för att dom är kult. När det nu skulle komma en 4a så vart jag (likt alla andra som gillade de gamla filmerna) väldigt skeptisk, och nu visar det sig att det var med all rätt jag var så skeptisk. FYFAN va dålig den här filmen är!

Jag startade filmen och under dom första 15 minuterna satt jag ta mig fan och funderade på om någon bullade med mig och hade gett mig en parodi ist för den riktiga filmen för SÅ DÅLIG ÄR DEN! Jag skulle aldrig rekomendera någon att se den här filmen, någonsin, speciellt inte om du gillar de gamla filmerna! För den här filmen förstör minnet av de gamla!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0